Superman Logo

TILLBAKA TILL REGNET


Igår åkte vi hem från Stockholm, Bromma!
Har haft sjukt kul! Veckan gick fort, det var nog världens skönaste säng jag sov i, hehehe... Det regnade inte en ända droppe där, och nu har det regnat här hela dagen :( Fast jag har varit ganska trött på värmen, så det är lite skönt med regn nu. Idag har jag fått tillbaka min kamera!!! :D Eller det är inte den jag lämnade in, de tyckte att det var onödigt att laga en sån billig kamera.. Men istället skickade dom hit en ny!! Den är ännu bättre än den jag hade :D Här är några bilder jag tagit idag.
Hoppas ni haft en bra vecka! Nu ska jag titta på "Friends" och äta choklad! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0