Superman Logo

MIN DATOR HAR KRASCHAT! (STAVNNG?!)

Nu är det såhär att min dator har kraschat (stavning?) och jag vet inte vad jag ska göra?! Det var HELT fel tidfälle för den att göra sådär mot mig! Jag har inte tid till att fixa den :( Men jaja, sånt e livet.. Men då blir det inte mycket bloggning denna veckan då.
  • Tisd.  - Stan med mamma och syrran och välja soffa till mormor.
  • Onsd. - Stan med Johanna.
  • Tors.  - Pyjamasparty med tjejerna.
  • Fred - Sönd.   - Inget speciellt, kanske stranden.
  • Månd. - Dags att börja packa väskan!
  • Tisd.  - Strand med Johanna.
  • Onsd. - Packa färdigt.
  • Tors. - Tors. - STOCKHOLM HERE WE COME!!!
Det var hela veckan och nästa vecka också så då vet ni vad jag gör. xd så, detta inlägget gjorde jag på mammas dator så jag kan inte ladda upp bilder då :( så. skit. Men hejdå sålänge, tills pappa har fixat har fixat datorn :)

Kommentarer
Postat av: INGRID W

tack :)

2011-07-06 @ 00:23:07
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0