Superman Logo

HERREGUUD!

Har inte gjort ett inlägg på flera dar :O Men har inte haft tid... Eller jo jag har haft TID jag har bara inte tänkt på det xd
Men nu är det mitt i natten (snart morgon) och jag har inte sovit en ända blund inatt! Jag är inte så värst trött heller, men ont i huvudet har jag minsann.. Men jag tror jag vet varför jag inte har kunnat sova :(
Har suttit hela natten och tittat på film.. skräckfilm :P Saw 1, 2 och typ 20 min på 3 xd
Men inatt, asså, nästa natt, eller nåt.. ? Jaja, då ska jag i alla fall lägga mig klockan 8 minsann :D Då somnar jag nog, brukar ha på min tv och somna till The O.C men nu fungerar inte min dvd :'(
Gonatt, eller gomorron.. -.-''
(Ser lite stor ut, men tro mig, det är tröjan)

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

» SVAR:tack för tipset :)

2011-07-03 @ 10:24:47
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0